top of page

💡 Ideas and Suggestions

Public·143 members

Beşiktaş Bodø Glimt på live 9 november 2023 Live Sport

Follow Besiktas v Bodo/Glimt 9. 11. 2023 live - livescore, preview, H2H stats, latest results and more information on Flashscore.

Besiktas vs. Bodo/Glimt (Nov 9, 2023) Live Score Live coverage of the Besiktas vs. Bodo/Glimt Uefa Europa Conference League game on ESPN, including live score, highlights and updated stats. Glimt vant hjemmekampen 3–1 Foto: Sondre Skjelvik Haikin gleder seg Glimts førstekeeper Nikita Haikin kom tilbake til Glimt etter det som må kunne sies å være et mislykket utenlandsopphold i England. Han fikk spørsmål om det var nettopp disse kampene han kom tilbake for, som han har spilt mange av fra før av i glimtdrakten. – Det er definitivt spennende kamper, men det er ikke den eneste grunnen til at jeg kom tilbake. Det er en kamp jeg gleder meg mye til, og det kommer til å bli en stor atmosfære. – Hvordan rangerer du laget du spiller for nå, kontra de glimtutgavene du har spilt for før. kom det fra Avisa Nordland. – Vi er mye bedre og har mer erfaring enn før. Beşiktaş vs Bodø / Glimt: scores Today Live 09 November 2023 17:4512 participants – End in 13h15min Your content after this ad Beşiktaş Park - İstanbul Year of construction: 2016 Surface: grass Capacity: 43500 Average attendance: 23583 Maximum attendance: 39346% sold: 54 Where is the match Beşiktaş Bodø/Glimt? The venue Beşiktaş Park in İstanbul is hosting the match At what time is Beşiktaş Bodø/Glimt? Fixture in live on Football Today on 09 November 2023. Bodø/Glimt er naturlig favoritt mot Besiktas, en klubb i kaos for 11 timer siden — Livesenter fotball. Papiravisen. Papiravisen (eAvis) · ny! eAviser fra Laget Bodø/Glimt skal møte, Besiktas, er på mange måter lillebror ... Besiktas vs. Bodø/Glimt - Live resultater, kampreferat Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden. Se video av mål og sammendrag fra Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten ... – Vi lærer hele tiden Besiktas har ikke hatt den beste sesongstarten, og ligger allerede langt bak Galatasaray som leder ligaen. Kjetil Knutsen tror derimot ikke at det har så voldsomt mye å si. – Jeg tror generelt sett at tyrkiske lag har mye press på seg, det gir noen utfordringer og noen muligheter. Nikita har vært inne på det, vi må bare møte opp og gjøre det vi skal. Vi må ha en sult og erfaring i morgen, for det må til i denne type kamper. – Mange spillere kommer i form, det er en fordel, eller kan det by på utfordringer med tanke på spilletid? – Vi må bruke kvalitetene i gruppen som vi har, ut ifra kampscenario. Jeg ser det kun som en styrke. Dette er toppidrett og vi må sette opp det laget som er best egnet for denne kampen. 000 tilskuere. Rundt 200 glimtsupporterne er på plass i Tyrkia. Politiet advarer Jan Ingvald Hauge, innsatsleder i patruljeseksjonen i Nordland politidistrikt, har råd til de som tar turen til byen med rundt 15 millioner innbyggere. – Vi ønsker at glimtfansen har et bevisst forhold til hvilken bydel de befinner seg i, fordi motstanderlaget naturligvis har sterkere tilhold i visse områder enn andre, sier han til Avisa Nordland. – Vi tenker også det er lurt å holde seg til de angitte supporterpubene og kafeene, under opptrappingen til kamp. Hauge advarer mot for mye alkoholinntak. – Å ha kontroll på eget alkoholinntak, er et godt sikkerhetstiltak for å forebygge utelivsvold og blind vold. Vi oppfordrer naturligvis til det, sier Hauge. Besiktas v Bodo/Glimt LIVE 9. 11. 2023 | Football Follow Besiktas v Bodo/Glimt 9. 11. 2023 live - livescore, preview, H2H stats, latest results and more information on Flashscore. Besiktas vs Bodo-Glimt Livescore and Live Video Overall, Besiktas have won 12 of their last 20 matches, losing 6 and drawing 2, while Bodo-Glimt have won 13 of their last 20 matches, losing 3 and drawing 4. Det er et fantastisk lag, og en veldig bra klubb. Haikin tror at begge lag lærte mye etter det første oppgjøret i Bodø. – Etter det første oppgjøret lærte vi mye. De gjorde nok også det. Det blir en annen kamp og en annen atmosfære, for det er varmere her og et annet underlag. Men det blir en spennende kamp, og jeg gleder meg. – Hva skal dere gjøre for å spille best mulig foran så mange tilskuere? – De kommer til å være annerledes i tilnærmingen, for de har mye å bevise. Vi må bare være til stede, og være oss selv og holde oss til planen. Bodø Glimt Beşiktaş på tv 26/10/2023 Streaming for 7 timer s for 7 timer siden — [PÅ NETT***] Bodø Glimt Beşiktaş på tv 26 oktober 2023. UEFA ECL: Bodø/Glimt - Besiktas. 26 okt 20.55 | TV3+ HD (N) .

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page